FANDOM

Hotelowa Wycieczka - jeden z odcinków Sedna Magii

Niepoukładane części. Edytuj

Po odcinku "Hotelowa Wycieczka część 1" zamiast 2 części pojawiła się 1 część kolejnego dwuodcinkowca - Tajemnicy Sedna Magii. Prawdopodobnie 2 część opublikowana będzie jako 5 odcinek.

Wstęp Edytuj

Sedno Magii odc 2 Hotelowa wycieczka cz 105:07

Sedno Magii odc 2 Hotelowa wycieczka cz 1

Twilight budzi się, zaniepokojona, że już tak późna godzina, a ona o mało co nie zaspała. Była 7:30 więc Twilight szybko przyszykowała się i poszła do szkoły.

W szkole Edytuj

Twilight przeprosiła za spóźnienie. Na pytanie nauczycielki dlaczego tak się stało, zaczęła ją obwiniać za to, że zadała tak dużo pracy domowej, że męczyła się nad nią całą noc. Reszta uczennic się z nią zgodziła, więc nauczycielka, jednak bez żadnej skruchy, przyznała, że przesadziła, a na poprawę humoru uczniom, zaproponowała im wycieczkę. Kucyki na początku się cieszyly, jednak kiedy dowiedziały się, że chodzi o wycieczkę do hotelu, nie były już takie radosne. Nauczycielka kazała uczniom iść do domu i zapakować niezbędne rzeczy.Kiedy wszyscy prócili, zaprowadziła ich do samochodu.

Na miejscu Edytuj

Kiedy kucyki dotarły na miejsce, Applejack spytała, czy to hotel, w którym będą spać. Nauczycielka odpowiedziała, że tak. Nie spodobało jej się to, jednak musiały zostać na noc...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki